مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-16اقتصادي

برخورد با فروش فوق العاده فروشگاه های زنجیره ای


هیچ گونه فروش فوق العاده در شهرستان نداریم و در صورت مشاهده، با هر گونه فروش فوق العاده فروشگاه های زنجیره ای به علت تجمع و ازدحام و شیوع کرونا به عنوان اخلال در سلامت جامعه برخورد خواهد شد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: هیچ گونه فروش فوق العاده در شهرستان نداریم و در صورت مشاهده، با هر گونه فروش فوق العاده فروشگاه های زنجیره ای به علت تجمع و ازدحام و شیوع کرونا به عنوان اخلال در سلامت جامعه برخورد خواهد شد.

سعید کتابی سه شنبه 28 بهمن ماه در کارگروه مدیریت پیشگیری از کروناویروس شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت شهرستان در شرایط آبی و وضعیت بسیار شکننده قرار دارد که هر گونه سهل انگاری شرایط شهرستان را به سمت وضعیت زرد و رنگ بندی های دیگر سوق خواهد داد که برای جلوگیری از این امر تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی از ضرورت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به بحث کرونای انگلیسی و جهش یافتگی کرونا در این نوع از بیماری کووید 19 و جدی تر شدن اقدامات برای آمادگی شهرستان برای مواجهه احتمالی تصریح کرد: بازرسی ها،ستاد صیانت و نظارت های ادارات از مراکز و اماکن پرخطر و پرجمعیت مانند داروخانه ها، پیشخوان های دولت و بانک ها به قوت خود باقی بوده و تشدید می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با فروش فوق العاده فروشگاه های زنجیره ای

برخورد با فروش فوق العاده فروشگاه های زنجیره ای