مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-16سياسي

فعالیت بیش از 3500 سفیر سلامت در گالیکش


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گالیکش گفت: در راستای طرح شهید سلیمانی برای کنترل مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا 3 هزار و 593 نفر به عنوان سفیر سلامت فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گالیکش، حسن رحیم زاده ظهر امروز در جلسه ستاد شهرستانی مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: شهرستان گالیکش به عنوان پیشرو و نخستین شهرستان فعال استان در حوزه طرح شهید سلیمانی معرفی شده است.

وی تصریح کرد: این طرح با محوریت سپاه در حال اجرا بوده و تاکنون 3 هزار و 593 نفر به عنوان سفیر سلامت در این طرح فعالیت می کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: تعداد آزمایشگاه های ما برای تشخیص سریع و به موقع این بیماری افزایش یافته و در روستاهای فارسیان و آق قمیش نیز آزمایشگاه دایر شده است.

وی گفت: از اسفند سال گذشته تا بهمن امسال 781 نفر در بیمارستان بستری شدند که از این تعداد تست 297 نفر مثبت بوده و تاکنون 115 نفر فوت شدند.

* 94 درصد مردم شهرستان گالیکش در طرح با محوریت سپاه فعال شده است.

علی اصغر میرزایی با بیان اینکه این شهرستان در مسیر تهران مشهد واقع شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به ماه پایانی سال و افزایش تردد در اوائل سال جدید و آخر امسال باید دستورالعمل های لازم در راستای پیشگیری و کنترل بیماری در زمان تردد مسافران اندیشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 3500 سفیر سلامت در گالیکش

فعالیت بیش از 3500 سفیر سلامت در گالیکش