مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 12:552021-02-16سياسي

آمادگی پارک پردیس برای همکاری فناورانه با کشورهای D-8


رییس پارک فناوری پردیس با اشاره به ایجاد زمینه همکاری فناورانه میان این پارک با کشور اندونزی، گفت: این مجموعه با دارا بودن بیش از 400 شرکت و 6000 عضو در حوزه های مختلف فناوری، - رییس پارک فناوری پردیس با اشاره به ایجاد زمینه همکاری فناورانه میان این پارک با کشور اندونزی، گفت: این مجموعه با دارا بودن بیش از 400 شرکت و 6000 عضو در حوزه های مختلف فناوری، آمادگی دارد که دانش موجود را با شرکت ها و کشورهای عضو D-8 به اشتراک بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی صفاری نیا در سومین نشست سرمایه گذاری فناوری TIM 2021 با اشاره به ظرفیت های علمی و فناوری بالای پارک فناوری پردیس، اظهار کرد: چندی پیش مهمان سفارت اندونزی بودیم که در این دیدار زمینه خوبی برای تبادل تجهیزات پزشکی فراهم و وارد مرحله عملیاتی شد.

وی ادامه داد: ما در پارک فناوری پردیس با وجود بیش از 400 شرکت و 6000 عضو و نیروی جوان و متخصص در حوزه های مختلف فناوری، این آمادگی را داریم که دانش موجود در این مجموعه را با شرکت ها و کشورهای عضو این پیمان به اشتراک بگذاریم.

صفاری نیا با اشاره به امضا قرارداد صادراتی یکی از شرکت های عضو این پارک با شرکت اندونزیایی به نام BARAKAH MEDICA UNSANTRA ، خاطر نشان کرد: این همکاری در حوزه ساخت تجهیزات پزشکی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پارک پردیس برای همکاری فناورانه با کشورهای D-8

آمادگی پارک پردیس برای همکاری فناورانه با کشورهای D-8