مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 16:452021-02-16اقتصادي

17 میلیون دلار صادرات در زنجان انجام شد


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه طی سه سال گذشته 29 محصول مختلف تولیدی زنجان بیش از 17 میلیون دلار صادرات رخ داده است،گفت: این میزان 9 درصد صادرات استان را تشکیل می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی یگانه فرد شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل اتاق بازرگانی زنجان گفت: در راستای عملیاتی کردن نقشه راه تجارت خارجی استان از نظرات بخش خصوصی و ظرفیت کارشناسی اتاق بازرگانی استان استفاده شده است.

وی اظهار کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی هم در اولویت کارها قرار گرفته و توفیقات خوبی هم حاصل شده است.

رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: 65 واحد تولیدی در بخش صنایع برق و الکترونیک در استان زنجان فعال است و برای بیش از پنج هزار و 530 نفر در این بخش اشتغال ایجاد شده است.

یگانه فرد با بیان اینکه 12 درصد از اشتغال استان در حوزه برق و الکترونیک است، ابراز داشت: سهم واحدهای صنایع برق و الکترونیک استان از کل صنایع استان پنج درصد می باشد و اولویت های سرمایه گذاری در صنایع برق و الکترونیک استان تولید ورق هسته ترانس، تولید مفتول مسی به عنوان ماده اولیه و تولید و مونتاژ لوازم خانگی با برند معتبر می باشد.

وی با بیان اینکه در طی سه سال گذشته 29 محصول مختلف تولیدی استان بیش از 17 میلیون دلار صادرات رخ داده است، ابراز کرد: حدود 9 درصد صادرات است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 میلیون دلار صادرات در زنجان انجام شد

17 میلیون دلار صادرات در زنجان انجام شد