مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 17:302021-02-16ورزشي

پایتخت تا شروع اسفند چه محدودیت های ورزشی دارد؟


وضعیت پایتخت و استان البرز از نظر شیوع ویروس کرونا همچنان زرد اعلام شده است، تا کماکان فقط باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه های ورزشی سالنی با محدودیت و تعطیلی روبرو باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق جدول گروه های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده اند.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، استان و شهر تهران و نیز استان البرز همچنان در وضعیت زرد قرار دارند، هرچند این وضعیت شکننده اعلام شده نیازمند رعایت پروتکل های بهداشتی است.

نقاطی که در وضعیت زرد قرار دارند، سطح شغلی 4 در آن ها محدود خواهد بود که شامل باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه های ورزشی سالنی است، بنابراین محدودیت های ورزشی استان های تهران و البرز به دلیل زرد بودن وضعیت از نظر شیوع ویروس کرونا تا پایان هفته جاری، صرفا مربوط به باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه های ورزشی سالنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت تا شروع اسفند چه محدودیت های ورزشی دارد؟

پایتخت تا شروع اسفند چه محدودیت های ورزشی دارد؟