مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 21:102021-02-16سياسي

اجرایی شدن 179 پروژه عمرانی از سوی خیرین در مناطق روستایی استان سمنان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از اجرایی شدن 179 پروژه عمرانی از سوی خیرین این استان طی امسال تنها در مناطق روستایی خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از اجرایی شدن 179 پروژه عمرانی از سوی خیرین این استان طی امسال تنها در مناطق روستایی خبر داد.

منوچهر فخری در جمع خیرین استان اظهار کرد: این پروژه ها که در مناطق مختلف استان اجرایی شده از تنوع زیادی برخوردارند و در بین آنها از ساخت کتابخانه عمومی،مسجد و مدرسه تا دیگر طرح های عمرانی و خدماتی دیده دمی شود.

وی با اشاره به برگزاری اولین آیین ملی ماندگاران، بمنظور تجلیل از خیرین فعال و اثر گذار در عرصه روستاهای کشور که روز گذشته با حضور معاون رییس جمهور برگزار شد افزود: استان سمنان ، استانی برتر در حوزه خیرین در عرصه های مختلف است ک و در همایش تجلیل از خیرین کشور از خدمات و تلاش های ماندگار شماری از خیرین این استان نیز تجلیل شد.

معاون استاندار گفت: خیرین استان سمنان افرادی شایسته و بزرگوار هستند و از امکانات و دارایی های خود به نحو مطلوب در جهت خدمت به خلق و رضای خداوند استفاده می کنند .

فخری اضافه کرد: در استان سمنان بیش از 100 خیّر شناخته شده وجود دارد که در سطح شهرها و روستاهای استان اقدامات خیرخواهانه زیادی را به انجام رسانده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن 179 پروژه عمرانی از سوی خیرین در مناطق روستایی استان سمنان

اجرایی شدن 179 پروژه عمرانی از سوی خیرین در مناطق روستایی استان سمنان