مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 21:502021-02-16فرهنگي

دلخوری در جشنواره ها از کجا می آید؟


سیداکبر میرجعفری با اشاره به ایجاد تغییراتی در نحوه برگزاری جشنواره شعر «فجر» نسبت به سال های آغازین آن، از وابستگی نتیجه جشنواره های هنری به سلیقه داوران و بعضا توفیق پیدا نکردن هایی که موجب دلخوری می شود، - سیداکبر میرجعفری با اشاره به ایجاد تغییراتی در نحوه برگزاری جشنواره شعر فجر نسبت به سال های آغازین آن، از وابستگی نتیجه جشنواره های هنری به سلیقه داوران و بعضا توفیق پیدا نکردن هایی که موجب دلخوری می شود، می گوید.

این شاعر که با مجموعه امان نامه در بخش شعر نو پانزدهمین جشنواره شعر فجر به عنوان برگزیده معرفی شده است، در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت شعر آزاد و نیز شعر کلاسیک امروز و چالش های موجود برای آن اظهار کرد: شعر و حتی هنرهای دیگر با مخاطب زنده اند.

هر قدر هم که شاعر به کار خود اعتماد داشته و یا به قولی پوست کلفت باشد اما باز هم مخاطب برای او اهمیت دارد و به او برای ادامه کار انرژی و ذوق می دهد.

او در ادامه بیان کرد: امروزه شاعران بسیار زیادی داریم که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند، و به همین علت توفیق پیدا کردن در این بازار که شاعران بسیاری در آن هستند، برای هر کسی میسر نیست، برای همین تیراژ عمده کتاب ها پایین است و این شاید از موضوعاتی است که باعث می شود شاعران فکر کنند نمی توانند به صورت حرفه ای به شعر بپردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلخوری در جشنواره ها از کجا می آید؟

دلخوری در جشنواره ها از کجا می آید؟