مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 05:002021-02-17سياسي

بررسی تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از ورود کرونای انگلیسی به استان مرکزی


تمهیدات و تصمیمات لازم برای جلوگیری از ورود ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی از استان های همجوار به استان مرکزی در حال بررسی است.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: تمهیدات و تصمیمات لازم برای جلوگیری از ورود ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی از استان های همجوار به استان مرکزی در حال بررسی است.

سیدعلی آقازاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود و شیوع کرونای انگلیسی در استان مرکزی اظهار کرد: در جلسه روز شنبه دوم اسفندماه ستاد استانی مبارزه با کرونا، تمامی جوانب و زوایای شرایط کرونایی استان و نیز موضوع شیوع ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی در استان های همجوار بررسی و تمهیدات و تصمیمات لازم برای روزهای آینده و البته تا پایان سال اتخاذ خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر بررسی دقیق و جمع بندی وضعیت شیوع کرونای انگلیسی در سراسر کشور و استان های همجوار در ستاد مبارزه با کرونای استان در دستور کار قرار دارد و هرگونه محدودیت احتمالی یا سازوکاری که برای پیشگیری از ورود این ویروس جهش یافته لازم باشد پس از بررسی تمامی جوانب اعلام خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ موردی از آلودگی به ویروس کرونای انگلیسی در این استان مشاهده نشده است، تصریح کرد: به دلیل اینکه موارد مثبتی از آلودگی به ویروس کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از ورود کرونای انگلیسی به استان مرکزی

بررسی تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از ورود کرونای انگلیسی به استان مرکزی