مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 05:152021-02-17اقتصادي

مصرف گوشت مرغ در استان زنجان افزایش یافته است


رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: به صورت میانگین روزانه 172تن گوشت مرغ زنده به کشتارگاه ها برای کشتار ارسال شده است، در روزهای اخیر مصرف گوشت مرغ از 46 تن به 56تن افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد تاراسی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در محل استانداری زنجان، به تعرفه پایین تعیین شده برای اجاره انبار توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده اشاره کرد و گفت: به دلیل این تعرفه پایین امکان اجاره انبار برای نهاده ها وجود ندارد.

وی اظهار کرد: با وجود انبار خالی در استان و دپو شدن سهمیه استان در انبارهای بندر، امکان حمل و دپوی آن را در استان نداریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه کنجاله باید در سوله و سویا باید در محیط انبار دپو شود، گفت: در حال حاضر 40 هزار تن از سویای استان در بندر انباشته و درخواست های بسیاری برای تعجیل در حمل آن به استان داریم.

تاراسی با بیان اینکه در حال حاضر ذخیره گوشت قرمز منجمد به صفر رسیده است، ابراز داشت: مقرر شده 50 تن بر اساس سرانه جمعیتی به استان، قبل از پایان سال اختصاص یابد ولی 170 تن ذخیره مرغ منجمد در استان داریم.

وی با بیان اینکه استان زنجان یکی از استان های پاک در بحث شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان است، گفت: برای رعایت این مسئله سخت گیری های بسیاری در استان انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گوشت مرغ در استان زنجان افزایش یافته است

مصرف گوشت مرغ در استان زنجان افزایش یافته است