مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 06:002021-02-17حوادث

شناور نیمه غرق توسط تیم واکنش سریع بندر چابهار نجات یافت


معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: لنج صیادی نیمه مغروق در بندر «رمین» با اقدام به موقع تیم واکنش سریع بندر چابهاراز غرق شدگی نجات یافت.

- چابهار- معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: لنج صیادی نیمه مغروق در بندر رمین با اقدام به موقع تیم واکنش سریع بندر چابهاراز غرق شدگی نجات یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، سیدحسن ابراهیمی اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر آب گرفتگی یک لنج صیادی در اسکله بندر رمین بلافاصله تیم واکنش سریع اداره ایمنی و حفاظت دریایی و تیم مقابله با آلودگی نفتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان به همراه تجهیزات پرتابل به محل اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به وضعیت لنج صیادی، تیم مقابله با آلودگی نفتی بندر چابهار به منظور پیشگیری از بروز آلودگی ناشی از نشت سوخت شناور و انتشار آلودگی، با استفاده از بوم جاذب، اقدام به محصور کردن محدوده مورد نظر کردند و در ادامه این عملیات مقدمات شناور سازی و کنترل صدمات صورت گرفت.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: تیم واکنش سریع بندر چابهار با همکاری مالکین و با استفاده از تجهیزات پرتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناور نیمه غرق توسط تیم واکنش سریع بندر چابهار نجات یافت

شناور نیمه غرق توسط تیم واکنش سریع بندر چابهار نجات یافت