مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-17سياسي

900 هزار اصله نهال در کردستان غرس می شود


مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: همزمان با هفته درختکاری 700 هزار اصله نهال صنوبر و 200 هزار اصله نهال گونه های جنگلی و فضای سبز در استان غرس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان، پیمان فتاحی روز چهارشنبه اظهار داشت: امسال هفته منابع طبیعی و آبخیزداری همانند سال گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی و با هدف اشاعه سنت حسنه درختکاری و ترویج فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی از تاریخ 15 لغایت 22 اسفندماه برگزار می شود.

وی افزود: شعار امسال هفته منابع طبیعی و آبخیزداری همه با هم جهاد، برای حفاظت از منابع طبیعی است و دستورالعمل اجرایی استانی و شهرستانی برگزاری مراسم هفته منابع طبیعی، توسط اداره کل استان تهیه و از سوی ریاست ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی به رؤسای محترم ستادهای شهرستانی ابلاغ شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان با بیان اینکه درختکاری در استان کردستان تنها به اسفند ماه منتهی نشده است، اضافه کرد: در راستای اجرای طرح های جهشی 9*99 در زمینه زراعت چوب، 850 هزار اصله نهال صنوبر در نهالستان گریزه سنندج و ریخلان مریوان تولید شده تا در فصل کاشت به صورت رایگان در بین مجریان و بهره برداران محلی توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 هزار اصله نهال در کردستان غرس می شود

900 هزار اصله نهال در کردستان غرس می شود