مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-17پزشكي

طول عمر کمتر مردان ایرانی نسبت به زنان/ لزوم برنامه ریزی برای سلامت مردان


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تشریح عوامل خطر سلامت مردان و مقایسه بروز بیماریها در مردان نسبت به زنان، گفت: امیدواریم برای گروه آقایان سالمند که از مشکلات بیشتری رنج می برند برنامه های عمومی سلامت بیشتری در نظر گرفته شود.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تشریح عوامل خطر سلامت مردان و مقایسه بروز بیماریها در مردان نسبت به زنان، گفت: امیدواریم برای گروه آقایان سالمند که از مشکلات بیشتری رنج می برند برنامه های عمومی سلامت بیشتری در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در پنجمین کنگره سلامت مردان، گفت: در طول 14 سال اخیر هفته ای به عنوان هفته ملی سلامت مردان نام گذاری شد و التفات ویژه در قالب روز سلامت مردان به همت همکاران ما در انجمن اورولوژی شکل گرفت و ما شاهد آن بودیم که در طول سال های اخیر برنامه متنوع و جذاب و با نگاهی راهبردی در جهت اصلاح ساختار سلامت مردان در کشور شکل گرفت.

وی افزود: مردان به دلیل جایگاه متفاوت سرشتی، اقلیمی و شرایط متفاوت حرفه ای و بهداشتی که دارند در معرض امراض مختلف هستند.

در سال های اخیر مطالعات متعدد حاکی از آن بوده است که مردان اصولا در جوامع صنعتی و در حال پیشرفت از جمله کشور ما به دلیل نوع آسیب پذیری در فعالیت های پیرامونی و بیرون از منزل در آسیب پذیری بیشتری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طول عمر کمتر مردان ایرانی نسبت به زنان/ لزوم برنامه ریزی برای سلامت مردان

طول عمر کمتر مردان ایرانی نسبت به زنان/ لزوم برنامه ریزی برای سلامت مردان