مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-17پزشكي

غربالگری و شناسایی دائم بیماران در فرودگاه مشهد و مرز دوغارون


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: غربالگری مسافران پروازهای داخلی و خارجی مشهد و در مرز دوغارون به صورت مداوم انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر اختیار بیمارستان امام رضا (ع) قرار گرفت و حدود 150 تخت آی سی یو در مراکز درمانی ریفرال بیماران حاد تنفسی ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه تهیه و تحویل تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز جهت راه اندازی آزمایشگاه کرونا در بیمارستان های قائم (عج) و ابوالفضل کاشمر، کیت ها و ملزومات مصرفی آزمایشگاهی مورد نیاز به آزمایشگاه کرونا در بیمارستان امام رضا (ع) از دیگر خدمات این حوزه برای بیماران کرونایی بود، خاطر نشان کرد: تهیه بیش از 40 دستگاه پالس اکسی متر رومیزی، بیش از 500 دستگاه پالس اکسیمتر انگشتی و توزیع به مراکز درمانی و بهداشتی، تهیه بیش از 300 دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی بدساید، پرتابل و سانترال و توزیع به مراکز درمانی، تهیه بیش از 90 دستگاه ونتیلاتور ثابت، بیش از 30 دستگاه ونتیلاتور پرتابل، بیش از 90 دستگاه ونتیلاتور و توزیع به مراکز درمانی از دیگر خدماتی بود که در بحران کرونا انجام شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بیش از 50 دستگاه ساکشن جراحی، بیش از 70 دستگاه ساکشن دیواری، بیش از 100 عدد فلومتر دیواری تهیه شد و بین مراکز درمانی توزیع شد، عنوان کرد: بیش از 130 دستگاه تشک موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری و شناسایی دائم بیماران در فرودگاه مشهد و مرز دوغارون

غربالگری و شناسایی دائم بیماران در فرودگاه مشهد و مرز دوغارون