مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-17اقتصادي

40 روزی که خواب از دامپزشکی خراسان جنوبی گرفته شد


مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاخیر در گزارش دهی شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، وسعت شیوع ویروس را افزایش داد، گفت: در زمینه معدوم سازی واحدهای آلوده در کشور رکورد زده ایم.

- خراسان جنوبی؛ رکورددار معدوم سازی مرغداری های آلوده به آنفلوآنزا در کشور 40 روزی که خواب از دامپزشکی خراسان جنوبی گرفته شد ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاخیر در گزارش دهی شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، وسعت شیوع ویروس را افزایش داد، گفت: در زمینه معدوم سازی واحدهای آلوده در کشور رکورد زده ایم.

محمد اصغرزاده در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه علت اصلی ورود بیماری به استان، پرنده های مهاجر آبزی بودند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تاکنون فعالیت های مختلفی را دنبال کردیم و در این مدت شهرستان های بیرجند، خوسف و سربیشه درگیر بیماری شدند.

وی با بیان اینکه در ابتدا شایعاتی در استان در خصوص مشکلات سلامت مرغ و تخم مرغ پخش شد که باید آن را مدیریت می کردیم، افزود: به مردم این اطمینان را می دهیم که محصولاتی که در بازار وجود دارند، از سلامت کامل برخوردارند.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان حدود 40 روز خواب را از همه گرفت که طی آن 9 وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 روزی که خواب از دامپزشکی خراسان جنوبی گرفته شد

40 روزی که خواب از دامپزشکی خراسان جنوبی گرفته شد