مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 10:202021-02-17پزشكي

طول عمر مردان ایرانی بیشتر است یا زنان؟


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تشریح عوامل خطر سلامت مردان و مقایسه بروز بیماریها در مردان نسبت به زنان، گفت: امیدواریم برای گروه آقایان سالمند که از مشکلات بیشتری رنج می برند برنامه های عمومی سلامت بیشتری در نظر گرفته شود.

- جی پلاس ، علیرضا زالی در پنجمین کنگره سلامت مردان، گفت: در طول 14 سال اخیر هفته ای به عنوان هفته ملی سلامت مردان نام گذاری شد و التفات ویژه در قالب روز سلامت مردان به همت همکاران ما در انجمن اورولوژی شکل گرفت و ما شاهد آن بودیم که در طول سال های اخیر برنامه متنوع و جذاب و با نگاهی راهبردی در جهت اصلاح ساختار سلامت مردان در کشور شکل گرفت.

ایسنا نوشت؛ وی افزود: مردان به دلیل جایگاه متفاوت سرشتی، اقلیمی و شرایط متفاوت حرفه ای و بهداشتی که دارند در معرض امراض مختلف هستند.

در سال های اخیر مطالعات متعدد حاکی از آن بوده است که مردان اصولا در جوامع صنعتی و در حال پیشرفت از جمله کشور ما به دلیل نوع آسیب پذیری در فعالیت های پیرامونی و بیرون از منزل در آسیب پذیری بیشتری هستند.

به دلیل حجم بالای درگیری آقایان در زندگی روزمره از آنجایی که نقش اصلی را در تدارک اقتصاد خانواده دارند موجب شده است با غفلت عمومی از سلامت خود روبرو باشند و به همین دلیل متاسفانه بسیاری از آقایان در بیماری های مزمن و کاهنده توانایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طول عمر مردان ایرانی بیشتر است یا زنان؟

طول عمر مردان ایرانی بیشتر است یا زنان؟