مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 10:202021-02-17سياسي

یادواره لشگر فرشتگان تاریخ ساز در شیراز برگزار شد


یادواره لشگر فرشتگان تاریخ ساز در راستای گرامیداشت 197 بانوی شهیده، 124 بانوی جانباز و سه بانوی آزاده استان فارس با حضور مقامات استانی در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

- استاندار فارس چهارشنبه 29 بهمن در یادواره فرشتگان تاریخ ساز که با هدف تجلیل از بانوان شهیده، جانباز و آزاده فارس برگزار شد، بیان کرد: این چنین برنامه هایی فتح باب ارزشمندی است که مقام شامخ زن را گرامی بداریم.

عنایت الله رحیمی با بیان اینکه حدیث زن از حضرت حوا شروع و تا زنان شهیده و شاهد امروز ما ادامه دارد، افزود: نقش بی بدیل هاجر و فاطمه(س) و شهیدان و شاهدان امروز جامعه ما در تربیت جامعه انسانی و اسلامی بر کسی پوشیده نیست و باید تلاش کرد که نقش آنها پررنگ تر شود.

او با تاکید بر اینکه نقش زنان در پیروزی، استقرار و استمرار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: از روزی که مبارزات امام(ره) در زمینه تغییر نظام طاغوت شروع شد، زنان همدوش با ایشان نقش آفرینی کردند و در دوران دفاع مقدس هم در پشت جبهه ها پشتوانه جبهه و جهاد مردم بزرگ ایران اسلامی بودند.

استاندار فارس با بیان اینکه اگر فرزندان ایرانی در پیروزی ها نقش آفرینی کردند در اثر تربیت مادران شریف و پاکدامن این کشور بوده است، خاطرنشان کرد: امروز باید توجه جدی به نقش مادران و زنان جامعه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره لشگر فرشتگان تاریخ ساز در شیراز برگزار شد

یادواره لشگر فرشتگان تاریخ ساز در شیراز برگزار شد