مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-17اجتماعي

کانون های تربیتی راهبردی ترین بخش آموزش و پرورش هستند


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: کانون های تربیتی کانونی ترین و راهبردی ترین بخش تربیتی وزارت آموزش و پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا کاظمی پیش از ظهر چهارشنبه در جشنواره کانون های فرهنگی تربیتی کشور به میزبانی استان البرز در کانون شهیده فهمیده کرج اظهار کرد: کانون های تربیتی کانونی ترین و راهبردی ترین بخش تربیتی وزارت آموزش و پرورش است که به لحاظ حجم فعالیت ها و دامنه فعالیت ها و ضریب نفوذی که دارد بهترین موقعیت های تربیتی رشد دهنده را برای دانش آموزان کشور فراهم می کند.

وی بیان کرد: هیچ بخشی از بخش های آموزش و پرورش این ظرفیت را ندارد حتی مدارس ما این ظرفیت را ندارند چرا که وقتی به محیط مدرسه نگاه می کنیم تمرکزشان صرفاً آموزش و فعالیت های آموزشی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بخشی که فعالیت های آموزشی را به فرآورده های تربیتی و آموزه های تربیتی تبدیل کند مراکز مانند کانون ها، دارالقرآن ها و اردوگاه ها هستند که موقعیت سازی می کند و دانش آموز در این مراکز تمرین تربیت می کند.

وی با بیان اینکه باید نقطه اتصال کانون ها به مدارس را محکم تر و فراگیر تر کنیم، خاطر نشان کرد: هم در موضوع و نیازهای دانش آموزان هم در جذب مخاطب و دیدن سلایق متفاوت دانش آموزان که در این زمینه ما طراحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های تربیتی راهبردی ترین بخش آموزش و پرورش هستند

کانون های تربیتی راهبردی ترین بخش آموزش و پرورش هستند