مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 12:152021-02-17سياسي

سیاست زدگی مهمترین چالش اقتصاد کشور/ اقتصاد بدون نفت در ایران شدنی است


وزیر سابق نفت ایران با بیان این که رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین شاخصه دولت انقلابی است، گفت: مشکل اصلی اقتصاد ایران سیاست زدگی است و دولت آینده باید با استفاده از ظرفیت های بومی این چالش را برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، رستم قاسمی در ادامه سفر خود به استان با حضور در جمع اصحاب رسانه یزد، با بیان این که برای حضور در انتخابات 1400 هنوز تصمیم جدی نگرفته ام، اظهار کرد: ما امروز در زمان بین نسلی قرار گرفته ایم و روند اجرایی کشور به یک پوست اندازی جدی نیاز دارد.

وی با بیان این که دولت آینده باید با ترکیبی از جوانان و افراد با تجربه اداره شود، افزود: دست اندرکاران نظام باید بدون توجه به جناح بازی در راستای تحقق اهداف دولت انقلابی نسبت به رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اقدام کنند.

وزیر سابق نفت در ادامه تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از جمله شاخص های دولت انقلابی دانست و گفت: تبعیت محض از ولایت وفقه رمز برون رفت از بحران های اقتصادی کشور است.

قاسمی با اشاره به مسئولیت های خود در سپاه پاسداران تصریح کرد: تمام مسئولیت های وی در سپاه مدیریت اجرایی و اقتصادی بوده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران در مورد حمایت احمدی نژاد، گفت: تاکنون هیچ مذاکره ای در خصوص حمایت با آقای احمدی نژاد نداشته و اطلاعی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست زدگی مهمترین چالش اقتصاد کشور/ اقتصاد بدون نفت در ایران شدنی است

سیاست زدگی مهمترین چالش اقتصاد کشور/ اقتصاد بدون نفت در ایران شدنی است