مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 12:152021-02-17اقتصادي

خط اعتباری برای تعاونی مسکن بالای 80 درصد پیشرفت


هم اکنون سهم تعاونی ها در تولید مسکن زیر 10 درصد است که با اجرای 2 طرح جدید، می توان گفت بخش تعاون مسکن متحول می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کبیری در آیین رونمایی از طرح های تأمین مالی نوین مسکن، اظهار داشت: مشکل اصلی تعاونی های مسکن این است که برخی اعضا حق عضویت خود را پرداخت نمی کنند و این امر موجب طولانی شدن اجرای پروژه می شود.

معاونت امور تعاون وزارتخانه با همکاری بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، تلاش کرد این مشکل را برطرف کند و برای این منظور 2 طرح پیشنهاد و برنامه ریزی های لازم برای اجرای آن انجام شد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: در طرح پوشش مالی بانک توسعه تعاون، به تعاونی هایی که در پروژه های خود 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند اما به دلیل مشکلات مالی اعضا توانایی پرداخت حق عضویت نداشتند، خط اعتباری در نظر گرفته شده تا این پروژه ها به اتمام برسند.

البته این خط اعتباری به تعاونی هایی تعلق می گیرد که فعالیت آنها شفاف، مجامع تعاونی به روز و مشکل حقوقی نداشته باشند و تعاونی این اطیمنان را بدهد که پروژه را به اتمام برساند.

وی در خصوص طرح دیگر تأمین مالی مسکن گفت: طرح دیگر، استفاده از بازار سرمایه و بورس کالا است که مسکن را به بورس می بریم و با کمک این طرح، تحولی در رونق تعاونی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط اعتباری برای تعاونی مسکن بالای 80 درصد پیشرفت

خط اعتباری برای تعاونی مسکن بالای 80 درصد پیشرفت