مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 17:052021-02-17سياسي

بازگشت آگهی های دولتی به مطبوعات / قدردانی پاک آیین از انسجام صنفی رسانه ها


در پی نامه نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات خطاب به رییس جمهور، در جلسه امروز هیات دولت ، ماده 14 آیین نامه نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی لغو شد و آگهی های دولتی به مطبوعات بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، چندی پیش هیأت وزیران آیین نامه نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را تصویب و به شماره 136159/ ت 55289 ه مورخ 1399/11/25 ابلاغ کرد.

از جمله مهمترین مفاد این مصوبه می توان به بهره گیری از امضای الکترونیکی، انجام معاملات و انتشار فراخوان ها بر بستر ستاد و بالطبع حذف کاغذ و رویه های سنتی و موازی و همچنین حذف آگهی روزنامه برای مزایده ها و مناقصه ها اشاره کرد.

انتشار این خبر با واکنش های مختلفی رو برو شد و در اولین گام، پدرام پاک آیین ، نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات طی نامه ای به رییس جمهور با یاداوری شرایط دشوار مطبوعات کشور، خواستار لغو آیین نامه نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت( ستاد) و بازگشت اگهی های دولتی به مطبوعات شد .

در نامه  پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات که روز  دوشنبه، 27 بهمن در اختیار رسانه ها قرار گرفت،  با تاکید بر ضرورت بازگشت آگهی های دولتی به مطبوعات با توجه به شرایط دشوار رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آگهی های دولتی به مطبوعات / قدردانی پاک آیین از انسجام صنفی رسانه ها

بازگشت آگهی های دولتی به مطبوعات / قدردانی پاک آیین از انسجام صنفی رسانه ها