مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 18:152021-02-17سياسي

دیپلمات پرتغالی: به دنبال تعامل نزدیک تر با ایران هستیم


مدیرکل سیاسی وزارت خارجه پرتغال امروز در سومین دور رایزنی های سیاسی ایران و پرتغال، گفت که کشورش در دوره ریاست بر شورای اتحادیه اروپا، به دنبال تعامل نزدیکتر با ایران در ارتباط با مسائل منطقه ای و بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سومین دور رایزنی های سیاسی ایران و پرتغال امروز (چهارشنبه) 29 بهمن و مدیرکل سیاسی وزارت خارجه پرتغال درباره روابط دوجانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.

  طرفین با یادآوری روابط تاریخی بین دو کشور، در مورد راههای ارتقای مناسبات دوجانبه در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گفت و گو کردند.

مدیران کل وزارتخارجه های جمهوری اسلامی ایران و پرتغال ضمن بررسی تحولات منطقه غرب آسیا و به ویژه خلیج فارس، راهکار حل مشکلات منطقه را تنها از مسیر گفت و گو، همکاری و اعتمادسازی امکانپذیر دانستند و نسبت به حمایت از ابتکارات در زمینه توسعه مناسبات، مبتنی بر اصول و قواعد بین الملل استقبال کردند.

مدیرکل سیاسی وزارت خارجه پرتغال یادآور شد که این کشور در دوره ریاست بر شورای اتحادیه اروپا، مترصد تعامل نزدیکتر با جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با مسائل منطقه ای و بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات پرتغالی: به دنبال تعامل نزدیک تر با ایران هستیم

دیپلمات پرتغالی: به دنبال تعامل نزدیک تر با ایران هستیم