مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 19:152021-02-17اقتصادي

رونمایی و راه اندازی رسمی بازار اینترنتی صنایع دستی آذربایجان شرقی


بازار اینترنتی صنایع دستی آذربایجان شرقی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روز چهارشنبه 29 بهمن همزمان با سالروز قیام خونین مردم تبریز و روز یی در راستای توسعه و رونق چرخه اقتصادی حوزه هنر است که بدین طریق مخاطبان بصورت مستقیم محصولات هنری هنرمندان خلاق استان را مشاهده و اقدام به تهیه خواهند کرد.

رحمتی اظهار داشت: راه اندازی بازار اینترنتی صنایع دستی آذربایجان شرقی فرصتی مغتنم برای معرفی جامع هنرهای فعال استان است، همچنین این سایت می تواند فرصتی برای شرکت هنرمندان استان های همجوار ایجاد کند تا با قرار دادن هنرهای خود در این سایت، چرخه اقتصادی این حوزه ارزشمند  بیش از پیش رونق یابد.

14 هزار فعال در حوزه صنایع دستی در آذربایجان شرقی احمد حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بازار اینترنتی استان با همکاری شرکتی جوان و دانش بنیان طراحی و اجرا شده است، ادامه داد: شرایط کرونا یی اغلب فعالیت های اقتصادی را بیشتر به سمت استفاده از شیوه های نوین بازاریابی و فروش اینترتی سوق داده است از این رو راه اندازی بازار اینترنتی استان نیز نقطه ای عطف در این مجال است که علاوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی و راه اندازی رسمی بازار اینترنتی صنایع دستی آذربایجان شرقی

رونمایی و راه اندازی رسمی بازار اینترنتی صنایع دستی آذربایجان شرقی