مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 23:252021-02-17اقتصادي

ریزش بورس های جهانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بلومبرگ، بسیاری از کشورهای جهان در نتیجه شیوع کروان با افزایش شدید میزان بدهی های خود مواجه شده اند به گونه ای که طبق اعلام موسسه مالی بین الملل از زمان شیوع این ویروس تاکنون بدهی های جهان 24 ترلیون دیگر .

- بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان با ریزش سنگین مواجه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بلومبرگ، بسیاری از کشورهای جهان در نتیجه شیوع کروان با افزایش شدید میزان بدهی های خود مواجه شده اند به گونه ای که طبق اعلام موسسه مالی بین الملل از زمان شیوع این ویروس تاکنون بدهی های جهان 24 ترلیون دیگر افزایش یافته و به 281 تریلیون دلار رسیده است.

نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی جهان نیز طی این مدت به 355 درصد رسیده است.

به گفته این موسسه روند افزایش بدهی های جهانی امسال هم ادامه خواهد یافت و افزایش 10 تریلیون دلاری بدهی جهانی برای جهان پیش بینی شده است.

همان طور که انتظار می رفت، تعطیلی گسترده کسب و کارها و محدودیت های رفت و آمدی در اروپا باعث کاهش شدید رشد اقتصادی پس از رکوردشکنی در فصل قبل بود.

مرکز آمار اتحادیه اروپا گزارش نهایی خود از رشد اقتصادی کشورهای اروپایی در چهارمین فصل سال 2020 را منتشر کرد که بر این اساس متوسط رشد اقتصادی 19 کشور عضو منطقه یورو و 27 کشور عضو اتح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش بورس های جهانی

ریزش بورس های جهانی