مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 03:552021-02-18اقتصادي

امسال 900 هزار اصله نهال در کردستان غرس می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: همزمان با هفته درختکاری 700 هزار اصله نهال صنوبر و 200 هزار اصله نهال گونه های جنگلی و فضای سبز در استان غرس می شود.

- سعدی نقشبندی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: امسال هفته منابع طبیعی و آبخیزداری همانند سال گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی و با هدف اشاعه سنت حسنه درختکاری و ترویج فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی از تاریخ 15 لغایت و همسو باطرح 9 در 99 سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور با هدف افزایش ضریب پوشش گیاهی و حفاظت پایدار اکوسیستم های مرتعی و جنگلی و بالتبع رونق اقتصادی این عرصه ها و معیشت بهره برداران با مشارکت جوامع محلی اقدام به توزیع رایگان نهال های صنوبر.

(برای زراعت چوب) و بذور گیاهان دارویی نماید.

وی گفت: متقاضیان واجدشرایط مانند تعاونی های مرتعداری، تعاونی های جنگلداری، تعاونی های تخصصی فراگیر منابع طبیعی و آبخیزداری، بهره برداران سامان های عرفی دارای پروانه چرا، بهره برداران دارای زمین زراعتی با آب کافی با مراجعه به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان افزود: بر اساس توافق با یک شرکت خصوصی انجام گرفته و تولید 850 هزار اصله نهال صنوبر برای توزیع رایگان در راستای توسعه زراعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 900 هزار اصله نهال در کردستان غرس می شود

امسال 900 هزار اصله نهال در کردستان غرس می شود