مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 05:252021-02-18سياسي

پایان نیازمندی تبلت دانش آموزی در مازندران تا پایان سال


معاون امور فرهنگی اداره کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: هزار تبلت بین دانش آموزان نیازمند در هفته آینده توزیع خواهد شد و بقیه تا پایان سال قبل از 29 اسفند از طرف مراکز نیکوکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه تحویل دانش آموزان خواهد شد.

- میثم معافی معاون امور فرهنگی اداره کمیته امداد امام خمینی در مازندران امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری، به نحوه توزیع تبلت بین دانش آموزان نیازمند اشاره و اظهار کرد: تاکنون هزار و 300 تبلت به دانش آموزان نیازمند و مددجوی مازندرانی اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات برای اهدای حدود 3 هزار و 450 تبلت دیگر در حال انجام است، گفت: با کمک 8 میلیاردی یک خیر و هم افزایی کمیته امداد امام خمینی به همین مبلغ امیدواریم تا پایان سال نیاز به تبلت در کل استان را مرتفع کنیم.

معافی اضافه کرد: در هفته آینده هزار تبلت بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد و مابقی تا پایان سال قبل از 29 اسفند تحویل دانش آموزان خواهد شد، آیین تحویل و توزیع به این صورت است که برطبق نیازسنجی انجام شده از طریق 27 مراکز نیکوکاری فرهنگی مستقر در آموزش و پرورش و حوزه علمیه سراسر استان تبلت ها با حفظ شانیت و کرامت دانش آموزان اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نیازمندی تبلت دانش آموزی در مازندران تا پایان سال

پایان نیازمندی تبلت دانش آموزی در مازندران تا پایان سال