مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-18سياسي

1108 نفر از زندانیان کرمانشاه در طرح پایش آزاد شدند


رییس دادگاه های عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: در راستای اجرای طرح پایش زندانیان تاکنون 1108 نفر از زندانیان کرمانشاه آزاد شده اند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دادگاه های عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: در راستای اجرای طرح پایش زندانیان تاکنون 1108 نفر از زندانیان کرمانشاه آزاد شده اند.

بهمن مرادیفر با بیان اینکه طرح پایش زندانیان یکی از طرحهای مهم ریاست قوه قضاییه است که با اهتمام رییس کل دادگستری استان و با حضور نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و زندانهای استان با جدیت در حال پیگیری است، اظهارکرد: به همین منظور امروز تمامی قضات محاکم عمومی و انقلاب با حضور در زندان مرکزی کرمانشاه درتلاشند تا جایی که ممکن است با استفاده از نهادهای ارفاقی به زندانیان کمک کنند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه، مرادیفر افزود: در خصوص زندانیان محکومین مالی چنانچه بر قضات محرز شود که توان پرداخت را ندارند، با تخفیف هایی مواجه می شوند که بتوانند میزان بدهی خود را از راه های دیگری پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: زندان به نوعی مجازات جمعی محسوب می شود، چرا که علاوه بر مشکلاتی که برای خود زندانی ایجاد می کند، برای اطرافیان و خانواده شان نیز سبب مسائل ناخواسته ای می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1108 نفر از زندانیان کرمانشاه در طرح پایش آزاد شدند

1108 نفر از زندانیان کرمانشاه در طرح پایش آزاد شدند