مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 05:502021-02-18اجتماعي

صدور اخطار به 697 واحد صنعتی متخلف در استان زنجان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان، اظهار کرد: در آخرین اخطار پرونده برای فردی که اقدام به تخلیه پسماند روی در محلی خارج از محل اعلام شده، کرده بود تشکیل شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان، اظهار کرد: در آخرین اخطار پرونده برای فردی که اقدام به تخلیه پسماند روی در محلی خارج از محل اعلام شده، کرده بود تشکیل شده است.

حسین آبسالان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 697 اخطار به واحدهای صنعتی که ضوابط زیست محیطی را نادیده گرفته بودند، صادر شده است و ناظران و بازرسان تا رفع مشکل بر موارد نظارت دارند و قطعاً در این رابطه با کسی شوخی نداریم.

وی با بیان اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست استان خود را موظف می داند تا از محیط زیست حفاظت کند، افزود: متاسفانه در برخی موارد شاهد هستیم که برخی واحدها اقدام به نقض ضوابط می کنند که در گام نخست به صاحبان صنایع اخطار داده می شود و در صورت تکرار و بی توجهی به هشدارها، پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه کسی حق ندارد آب، خاک و هوا را آلوده کند، خاطرنشان کرد: اقدامات این اداره کل کاملاً مستند بوده و ما بر اساس شواهد اقدام به صدور اخطار و یا تشکیل پرونده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اخطار به 697 واحد صنعتی متخلف در استان زنجان

صدور اخطار به 697 واحد صنعتی متخلف در استان زنجان