مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 06:202021-02-18اقتصادي

63 درصد جمعیت شاهرود تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند


رییس سازمان تأمین اجتماعی شاهرود از تحت پوشش بودن 120 هزار نفر معادل 63 درصد جمعیت شهرستان خبر داد و گفت: با حذف دفترچه، 9 هزار مراجعه افراد در شرایط کرونا به این مرکز کاسته می شود.

- سید موسی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه حذف دفترچه های تأمین اجتماعی از یکم اسفندماه سال جاری در سراسر کشور صورت می گیرد، ابراز داشت: در این اقدام تنها دفترچه های درمان حذف خواهد شد ولی درمان به قوت خود باقی است و مقوله ای به نام اخذ دفترچه در کارگزاری تأمین اجتماعی امکان پذیر نیست.

وی بابیان اینکه بیمه شدگان به سه روش کارت ملی، شناسنامه و یا جلد اول دفترچه های درمان خود می توانند از خدمات لازم بهره مند شوند، افزود: درواقع با این اقدام نسخه الکترونیک برای بیمار صادر و قابل پذیرش در همه مراکز درمانی، آزمایشگاه و داروخانه و غیره خواهد بود.

حذف دفترچه راهی برای کاهش مراجعه ها رییس سازمان تأمین اجتماعی شاهرود بابیان اینکه این مرکز با در نظر گرفتن بیمه شده اصلی و تبعی 120 هزار نفر را تحت پوشش خود دارد، ابراز داشت: با توجه به حجم نفرات خانواده بزرگ و گسترده تأمین اجتماعی این مهم می طلبد تا مدیریت مجموعه به نحو احسن صورت گیرد.

موسوی در ادامه تصریح کرد: جمعیت شاهرود بدون در نظر گرفتن حوزه بسطام برابر اعلام فرمانداری سال 95 معادل 175 هزار نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 درصد جمعیت شاهرود تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

63 درصد جمعیت شاهرود تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند