مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 09:162021-02-18ورزشي

بانوی کماندار طلایی پارالمپیک راهی دوبی می شود


دارنده دو مدال طلایی پارالمپیک لندن و ریو برای افزایش آمادگی خود جهت شرکت در مسابقات انتخابی المپیک توکیو، هفته آینده به مسابقات تیروکمان امارات اعزام می شود.

- دارنده دو مدال طلایی پارالمپیک لندن و ریو برای افزایش آمادگی خود جهت شرکت در مسابقات انتخابی المپیک توکیو، هفته آینده به مسابقات تیروکمان امارات اعزام می شود.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور افزایش آمادگی بدنی زهرا نعمتی جهت شرکت در مسابقات جهانی فرانسه که آخرین مرحله انتخابی برای کسب سهمیه بازیهای المپیک توکیو است، وی به همراه مربی و یک سرپرست با حمایت کمیته ملی پارالمپیک هفته آینده راهی امارات می شود.

وی با اشاره به اعزام تیم ملی ریکرو به رقابت های برون مرزی و مسابقات تدارکاتی در فروردین 1400، خاطرنشان کرد: دهم تا 25 فروردین اردوی مشترک و مسابقات تدارکاتی به مدت 2 هفته با حضور تمام کشورهای آسیایی و اروپایی در ترکیه برگزار که تیم ملی ریکرو نیز با 8 ورزشکار راهی ترکیه می شود.

شعبانی بهار همچنین از اعزام تیم کامپوند به مسابقات کاپ آسیا تایلند در نیمه نخست اردیبهشت خبر داد.

رییس فدراسیون تیروکمان گفت: به منظور آمادگی بهتر کمانداران ریکرو جهت شرکت در آخرین مرحله مسابقه انتخابی المپیک توکیو، تیم ریکرو زنان و مردان نیمه دوم اردیبهشت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی کماندار طلایی پارالمپیک راهی دوبی می شود

بانوی کماندار طلایی پارالمپیک راهی دوبی می شود