مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 09:162021-02-18اقتصادي

لزوم تسریع در ساخت تصفیه خانه شهرک صنعتی خیرآباد اراک


از مشکلات شهرک صنعتی خیرآباد تصفیه خانه است که امید است شرکت شهرک های صنعتی اعتبار ویژه ای برای این مهم در سال آتی اختصاص دهد و استانداری هم در حد توان حمایت های لازم را انجام می دهد تا هرچه سریعتر این مشکل مرتفع شود.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: از مشکلات شهرک صنعتی خیرآباد تصفیه خانه است که امید است شرکت شهرک های صنعتی اعتبار ویژه ای برای این مهم در سال آتی اختصاص دهد و استانداری هم در حد توان حمایت های لازم را انجام می دهد تا هرچه سریعتر این مشکل مرتفع شود.

سیدعلی آقازاده روز پنجشنبه 30 بهمن در شورای گفت گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی، اظهار کرد: با توجه به مشکلات موجود در شهرک صنعتی ایبک آباد، در سه سال اخیر بیشترین وقت رسیدگی به مسائل شهرک ها مربوط به این شهرک بوده که البته یکسری از مشکلات تاکنون با پیگیری رفع شده است، اما سایر مشکلات از جمله تامین آب و تصفیه خانه آن همچنان وجود دارد که باید تلاش شود در اسرع وقت حل شود.

وی افزود: آب و فاضلاب باید بر میزان آبی که وارد این شهرک می شود حق النظاره دریافت کند همچنین در نشست های گذشته مقرر شده بود بخشی از لوله کشی جهت تامین آب پایدار توسط شهرک صنعتی و بخشی از طریق منابع استانی تامین شود که انتظار است روند کار اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در ساخت تصفیه خانه شهرک صنعتی خیرآباد اراک

لزوم تسریع در ساخت تصفیه خانه شهرک صنعتی خیرآباد اراک