مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-18سياسي

مأموریت ویژه پلیس برای برخورد با اشرار


جانشین فرمانده ناجا گیلان با بیان اینکه ناجا در خط مقدم برقراری نظم و امنیت است، گفت: برخورد با فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح های غیرمجاز و اشرار ازجمله مأموریت های ویژه پلیس است تا بیش از گذشته شاهد نظام و امنیت در جامعه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حسین حسن پور امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امنیت امروز کشور حاصل خون شهدای بسیار زیادی است، اظهار کرد: امروز در هرکجای کشور مشکلی پیش بیاید پلیس مقتدرانه در مقابل آن ایستادگی می کند و با مخلین نظم و امنیت برخورد می کند.

جانشین فرمانده ناجا گیلان با بیان اینکه ناجا در خوبی امنیت را ترسیم کرد و از این همکاری تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در چارچوب مقررات در برابر هر ظلمی برخورد می کند، افزود: ناجا در حال انجام مأموریت فراوانی است که برخی از آن دارای مأموریت های ویژه پلیس بوده که ازجمله اولویت ای پلیس، مقابله با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر است.

حسن پور با بیان اینکه برخی با توزیع و فروش مواد مخدر به دنبال سودجویی و از بین بردن نیروی جوان داخلی است، افزود: چهار تن و 180 کیلوگرم مواد مخدر دریازده ماهه سال جاری کشف و ضبط و 770 نفر در این راستا دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت ویژه پلیس برای برخورد با اشرار

مأموریت ویژه پلیس برای برخورد با اشرار