مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-18اقتصادي

عملیات اجرایی پتروشیمی پاسارگاد آغاز شد


عملیات اجرایی پتروشیمی پاسارگاد در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان امروز با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسمی، مدیرعامل گروه مالی پاسارگاد دراین مراسم با اشاره به نگاه ویژه به محل احداث این مجتمع درمنطقه محروم استان هرمزگان گفت: ایجاد اشتغال در مناطق محروم یکی از اصلی ترین اولویت ها محسوب می شود که دراین راستا احداث مجتمع پتروشیمی پاسارگاد در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی این طرح که در راستای جلوگیری از صدور مواد خام هیدروکربوری، ایجاد اشتغال در مناطق محروم ساحلی و ایجاد درآمد صادراتی چند صد میلیون دلاری در سال، درست بعد از چهار ماه از آغاز عملیات اجرایی طرح مشابه در منطقه آزاد چابهار و در سواحل محروم مکران شروع می شود، حاکی از توجه به توسعه سرمایه گذاری طرح های مهم صنعتی و معدنی در کشور در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره بر اینکه پیش بینی شده در این منطقه چندین طرح پتروشیمی توسط بخش خصوصی به اجرا درآید، اظهار کرد: با این حال مجتمع پتروشیمی پاسارگاد اولین طرح بزرگ در این منطقه است که نیاز به حمایت دولت، صندوق توسعه ملی و دستگاه های ملی و استانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پتروشیمی پاسارگاد آغاز شد

عملیات اجرایی پتروشیمی پاسارگاد آغاز شد