مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-18اقتصادي

استان همدان برای هر گونه حادثه باید 5020 چادر آماده داشته باشد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت:شاخص خطر پذیری استان همدان بر اساس آخرین ورژن در نظر گرفته شده، 5020 بوده و این به آن معناست که در مواقع حوادث استان همدان باید دارای 5020 چادر اسکان برای پوشش خانوارها به صورت آماده داشته باشد.

- ایسنا/همدان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: شاخص خطر پذیری استان همدان بر اساس آخرین ورژن در نظر گرفته شده، 5020 بوده و این به آن معناست که در مواقع حوادث استان همدان باید دارای 5020 چادر اسکان برای پوشش خانوارها به صورت آماده داشته باشد.

سنجر بیگی پنجشنبه 30 بهمن در دیدار با فرماندار اسدآباد، اظهار کرد:در حال حاضر این میزان چادر در انبار استان همدان تقریبا تکمیل بوده اما در بحث موکت و پتو 30 تا 40 درصد دارای کسری هستیم که تکمیل آن نیز در دست اقدام قرار دارد.

وی با اشاره به پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد نیز تصریح کرد:پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد در سال 93 با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان بازسازی و توسط پیمانکار در سال 96 تحویل داده شده است.

سنجر بیگی با بیان اینکه پایگاه امداد جادها@ی گردنه اسدآباد به عنوان تنها پایگاه امداد جاده ای دائمی شهرستان و از مهمترین و بزرگترین پایگاه های امداد جاده ای کشور به شمار می رود، خاطر نشان کرد: طرح توسعه پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان همدان برای هر گونه حادثه باید 5020 چادر آماده داشته باشد

استان همدان برای هر گونه حادثه باید 5020 چادر آماده داشته باشد