مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 15:552021-02-18حوادث

هواپیمای بندرعباس به یزد پس از 6 ساعت پرواز در تهران نشست!


در اتفاقی عجیب و آنچه شرایط نامساعد جوی گزارش شده است، پرواز ATR ایران ایرهما از بندرعباس به مقصد یزد بیش از شش ساعت مسافران خود را بین فرودگاه های یزد و تهران سرگردان کرد.

- هواپیمای بندرعباس به یزد پس از 6 ساعت پرواز در تهران نشست! ایسنا/یزد در اتفاقی عجیب و آنچه شرایط نامساعد جوی گزارش شده است، پرواز ATR ایران ایرهما از بندرعباس به مقصد یزد بیش از شش ساعت مسافران خود را بین فرودگاه های یزد و تهران سرگردان کرد.

یکی از مسافرین این پرواز عصر امروز پنجشنبه 30 بهمن ماه در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: پرواز شرکت هواپیمایی ATR ایران ایرهما ساعت 10:30 صبح امروز از بندرعباس به مقصد یزد پرواز کرد که بعد از مساعد نبودن شرایط جوی فرودگاه یزد به سمت تهران تغییر مسیر داد.

وی افزود: هواپیما بدون پیاده کردن سرنشینان بعد از یک ساعت توقف در فرودگاه مهرآباد تهران و سوخت گیری، دوباره به مقصد یزد پرواز کرد که بعد از یک ساعت و 25 دقیقه پرواز در ساعت 15 و 45 به یزد رسید ولی باز هم به علت نامساعد بودن شرایط جوی، امکان فرود در فرودگاه شهید صدوقی یزد را پیدا نکرد.

این شاهد ماجرا تاکید کرد: آن چه بدی هوای یزد و نبود امکان فرود در فرودگاه یزد به مسافران گزارش شد، باعث شد تا هواپیما دوباره به سمت مهرآباد حرکت کند و همین باعث شد تا در مجموع مسافران حاضر در این پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیمای بندرعباس به یزد پس از 6 ساعت پرواز در تهران نشست!

هواپیمای بندرعباس به یزد پس از 6 ساعت پرواز در تهران نشست!