مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 16:152021-02-18سياسي

برپایی اعمال لیله الرغائب در 15 بقعه متبرک فارس


مراسم شب لیله الرغائب و اعمال ویژه آن، به صورت حضوری در 15 بقعه متبرکه شاخص استان، با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی زائران و مجاوران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سیدعباس موسوی با اشاره به اینکه لیله الرغائب به معنی شب بخشش بسیار است و به نخستین شب جمعه ماه مبارک رجب گفته می شود، افزود: بنابر روایات بسیاری که از معصومین علیهم السلام رسیده است در این شب فرشتگان برای نزول رحمت الهی  به زمین می آیند و مسئول بردن پیغام از نیت های مومنان هستند.

وی بیان کرد: به همین جهت از این شب با عنوان شب آرزوها یاد شده است و ضمن آنکه اعمال ویژه لیله الرغائب را به جا می آوریم، انسان ها فرصت برگزار می شود و نماز این شب بصورت فردا خوانده می شود.

مدیرکل اوقاف فارس بیان کرد: در حرم سید تاج الدین غریب مراسم نیایش و قرائت دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمدعلی دستغیب و مداحی سیدمصطفی زارع برگزارخواهد شد و در بقعه متبرکه شاهداعی الی الله نیز لیله الرغائب بصورت مناجات و توسل به حضرت سیدالشهداء(ع) با سخنرانی حجت الاسلام میر همراه خواهد بود.

انتهای پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اعمال لیله الرغائب در 15 بقعه متبرک فارس

برپایی اعمال لیله الرغائب در 15 بقعه متبرک فارس