مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 04:352021-02-19سياسي

بودجه سال آینده دانشکده ها بر اساس ارزیابی عملکرد آنها تخصیص می یابد


رییس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به بودجه 1400 گفت: بر اساس ارزیابی سالیانه اخیر در مورد دانشکده ها و گروه ها، بودجه بندی سال آینده صورت خواهد گرفت و ضوابطی از سوی دکتر ذگردی معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات در دست تهیه است.

- رییس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به بودجه 1400 گفت: بر اساس ارزیابی سالیانه اخیر در مورد دانشکده ها و گروه ها، بودجه بندی سال آینده صورت خواهد گرفت و ضوابطی از سوی دکتر ذگردی معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات در دست تهیه است.

با توجه به تاریخچه زمانی که از عملکرد گروه ها و دانشکده ها طی 5 سال اخیر داریم، مشخص شده برخی گروه های آموزشی دانشگاه به طور مستمر تراز بالایی از عملکرد را دارا بودند و برخی گروه ها نیز عملکرد ضعیفی داشتند که این گزارش عملکرد در نحوه تخصیص سرمایه های دانشگاه در مسائل بودجه، مورد استناد قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدتقی احمدی در نشست شورای دانشگاه که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین مواردی که امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد تشکیل پردیس ها با هویت جامع در حوزه های مختلف دانشگاهی است.

ما حدود 7 یا 8 پردیس در دانشگاه خواهیم داشت و هر کدام دارای اختیارات گسترده هستند که از ستاد به آنها منتقل می شود و ستاد دانشگاه صرفا وظیفه تدوین استانداردها، اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سال آینده دانشکده ها بر اساس ارزیابی عملکرد آنها تخصیص می یابد

بودجه سال آینده دانشکده ها بر اساس ارزیابی عملکرد آنها تخصیص می یابد