مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 07:052021-02-19بين الملل

وزیر خارجه افغانستان به روسیه می رود


روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که محمد حنیف اتمر، وزیر امور خارجه افغانستان روزهای آینده برای انجام مذاکرات در مورد حل و فصل اختلافات در کشورش به مسکو سفر خواهد کرد.

- روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که محمد حنیف اتمر، وزیر امور خارجه افغانستان روزهای آینده برای انجام مذاکرات در مورد حل و فصل اختلافات در کشورش به مسکو سفر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نووستی، وزیر خارجه افغانستان در حالی به مسکو می رود که انتظار می رود نشست بین المللی جدیدی در مورد افغانستان در روسیه برگزار شود.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به خبرنگاران گفت که سفر وزیر افغانستان به مسکو از 24 تا 27 فوریه ادامه خواهد داشت و طی آن قرار است مذاکراتی با سرگیی لاوروف ، همتای روسی خود انجام دهد.

وی اظهار داشت که قرار است این دو وزیر علاوه بر مباحث مبارزه با چالش های تروریسم و ​​قاچاق مواد مخدر ، در مورد موضوعات مختلف مربوط به روابط دوجانبه، روابط تجاری و اقتصادی و مسائل مربوط به حل و فصل مسالمت آمیز افغانستان گفتگو کنند.

زاخارووا با اشاره به اینکه روسیه توجه ویژه ای به روند آشتی ملی در افغانستان دارد ، تأکید کرد که بعید نیست نشست جدید بین المللی در مورد افغانستان در آینده برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه افغانستان به روسیه می رود

وزیر خارجه افغانستان به روسیه می رود