مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 09:502021-02-19پزشكي

قرنطینه؛ بهترین راهکاری برای پیشگیری از شیوع کرونا در خوزستان است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جامعه، قرنطینه بهترین راهکار موجود برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا در این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید توجه ویژه ای را معطوف به این مسئله کرد که چرا به شرایط کنونی وارد شده ایم؛ شاید پاسخ آن را در امیدواری کاذب آحاد جامعه پس از اعلام شرایط آبی و کاهش هراس اجتماعی باید جست وجو کرد چرا که این موارد سبب کاهش سطح خود مراقبتی و رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی در بین مردم شده است.

وی با بیان اینکه الگوهای رفتاری ویروس نکته دومی است که باید مورد اهتمام قرار گیرد، تصریح کرد: ویروس ها با واریانت های مختلفی بر اثر تکثیر (تغییرات تئوکلئوتیدی) در داخل و یا خارج از کشور به وجود می آیند که نمونه ای از آن ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: این ویروس دارای خصوصیاتی نظیر سرعت انتقال بسیار بالا و کشندگی بالا نسبت به ویروس قبلی است و همین موضوع باعث خواهد شد تا در صورت ادامه این روند عادی انگاری و بی توجهی به استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و شست وشوی مستمر دست ها و یا استفاده از مواد ضدعفونی کننده شرایط به گونه پیش آید که تا حوالی نیمه اسفندماه به قله پیک شیوع رسیده و امکان کنترل شرایط ناممکن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه؛ بهترین راهکاری برای پیشگیری از شیوع کرونا در خوزستان است

قرنطینه؛ بهترین راهکاری برای پیشگیری از شیوع کرونا در خوزستان است