مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 10:002021-02-19پزشكي

دانشجویان شاهد و ایثارگر باید به طور واقعی تکریم شوند


معاون آموزشی وزارت بهداشت تأکید کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید به طور واقعی تکریم شوند و تکریم واقعی، تکریمی نیست که باعث ایجاد حس توقع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، نشست مدیران امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی کلان مناطق آمایشی کشور با حضور دکتر علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با تبریک اعیاد و ایام رجبیه گفت: اگر همه کارها درست و صحیح انجام بشوند بسیار ارزشمند هستند و گاهی اوقات یک لحظه در این دنیا، می تواند سرنوشت اخروی ما را در جهت مثبت و منفی تغییر بدهد.

حق دوست افزود: کارکردن برای امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، اهمیت ویژه و خاصی دارد و حتماً شما هم همین گونه فکر می کنید که به عنوان یک شغل نباید به این کار نگاه کنید.

بزرگان دینی ما به ویژه امام علی (ع) نسبت به خانواده رزمندگانی که شهید شده بودند، همواره عطوفت و رأفت و خشوع خاصی در مقابل این عزیزان داشتند.

این نشان از آن است که شما در موقعیتی قرار گرفته اید که متفاوت از بقیه مشاغل، می تواند در زندگی اخروی شما هم تأثیرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات همواره وجود دارند و باید تلاش بکنیم با به اشتراک گذاری تجارب مثبت با یکدیگر، زمینه های حرکت جدید و بدیع را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان شاهد و ایثارگر باید به طور واقعی تکریم شوند

دانشجویان شاهد و ایثارگر باید به طور واقعی تکریم شوند