مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 10:202021-02-19اقتصادي

لزوم کنترل ورودی زندانها همزمان با ساماندهی و کاهش جمعیت زندان


رییس کل دادگستری استان یزد با تاکید بر لزوم کنترل ورودی زندانها همزمان با ساماندهی و کاهش جمعیت زندان، گفت: مردم باید در معاملات خود به خصوص در معاملات مالی دقت بیشتری داشته باشند که این امر نیازمند فرهنگ سازی در خصوص شرایط خریدار و فروشنده در هنگام معامله است.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد با تاکید بر لزوم کنترل ورودی زندانها همزمان با ساماندهی و کاهش جمعیت زندان، گفت: مردم باید در معاملات خود به خصوص در معاملات مالی دقت بیشتری داشته باشند که این امر نیازمند فرهنگ سازی در خصوص شرایط خریدار و فروشنده در هنگام معامله است.

غلامعلی دهشیری در جلسه طرح پایش زندانیان با محوریت محکومان مالی و مهریه با بیان اینکه باید همزمان با کاهش جمعیت زندانیان، ورودی زندان ها نیز کنترل شود، افزود: دستگاه قضا اکنون جور سودجویی، بی توجهی، سهل انگاری و ناآگاهی افرادی را می کشد که در معاملات خود دقت نکرده و منجر به بروز یک پروسه حقوقی طولانی مدت می شوند که نتیجه آن افزایش پرونده در دستگاه قضا و رشد جمعیت کیفری در زندان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دادخواست های اعسار، رتبه های نخست را در محاکم استان به خود اختصاص داده است، افزود: ارائه مکرر دادخواست تعدیل اقساط از سوی محکومان و در آن زمینه ساز رسوب زندانیان و یا جلب آنان از یک سو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کنترل ورودی زندانها همزمان با ساماندهی و کاهش جمعیت زندان

لزوم کنترل ورودی زندانها همزمان با ساماندهی و کاهش جمعیت زندان