مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 12:002021-02-19اقتصادي

زلزله زدگان شهرستان دنا تسهیلات ارزان قیمت در یافت می کنند


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تسهیلات بلاعوض و وام های ارزان قیمت بانکی به زلزله زدگان شهرستان دنا اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا تابش ظهر جمعه در نشست بررسی پیامدهای زلزله سی سخت در فرمانداری دنا افزود: دولت با تمام امکانات در خدمت مردم خواهد بود و همه باید پای کار باشند تا منازل مسکونی تخریب شده بازسازی شده و در این راستا طراحی و پروانه ساختمان و نظارت و آواربرداری رایگان انجام می شود.

وی با بیان اینکه حمایت های دولت، برای کمک به بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله در شهرستان دنا حمایت های لازم را انجام می دهد، گفت: ارزیابی میزان خسارت های وارد شده به واحدهای مسکونی مناطق شهری و روستایی در حال انجام است.

تابش اظهار داشت: برای مالکان هر یک از واحدهای مسکونی، 20 میلیون تومان تسهیلات پیش بینی شده می شود تا ساکنان در مدت زمان کمتر با استقرار در مکان مناسب برای بازسازی خانه های خود آماده شوند و برای خانه های آسیب دیده از زلزله در شهرستان دنا، سقف تسهیلات بلاعوض و بانکی همانند تسهیلات در نظر گرفته برای حادثه سیل خوزستان خواهد بود.

وی افزود: این تسهیلات با افزایش قابل ملاحظه ای پرداخت می شود و مردم مناطق زلزله زده، برای بازسازی خانه های آسیب دیده خود در زلزله نگرانی نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله زدگان شهرستان دنا تسهیلات ارزان قیمت در یافت می کنند

زلزله زدگان شهرستان دنا تسهیلات ارزان قیمت در یافت می کنند