مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 17:402021-02-19سياسي

زیدآبادی: انتخابات آینده جذاب است


اصلاح طلبان نه لازم است  انتخابات را تحریم کنند زیرا در موقعیت تحریم نیستند و  نه فعالانه ورود کنند و کاندیدا معرفی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد زیدآبادی در بیست و هشتمین مجمع سالیانه انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران که بصورت مجازی با موضوع انتخابات 1400 و چالش های کنونی برگزار شد، گفت: اگر به سیاست اینگونه نگاه کنیم و تصور کنیم که دستاوردهای دولت خاتمی متاثر از حضور شخص خاتمی در پاستور بود، یعنی پایه های سیاست را نگاه نکرده ایم.

دولت خاتمی دستاوردهایی داشت اما از یک دوره ای به سرازیری افتاد.

چرا از درون آن دولت، احمدی نژاد درآمد؟ چرا مردمی که طرفدار آزادی بیان بودند، در سال 84 به احمدی نژاد با آن ویژگی ها رای دادند؟ وی افزود: باید الگوهای پیشین را تغییر دهیم و با نگاه جدید وارد شویم و ببینیم مشکل جامعه چیست و جامعه چه عیوب ساختاری دارد؟ در ریاست جمهوری دایره اختیارات همین است.

اگر روحانی می خواست خوب عمل کند چقدر راهش باز بود؟ وی افزود: وقتی که یک دولتمردی در سیاست های لیبرالی افراط می کند و از وضع بهار عربی استقبال می کند و نمی تواند آن را کنترل کند، نتیجه اش ناتوانی اوباما است و نباید آن را نادیده گرفت.

زمانی که روزنامه ها تنها ابزار اصلاح طلبان شدند و تمام آن را یک شبه مرتضوی تعطیل کرد، خاتمی چه کاری توانست انجام دهد؟ هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیدآبادی: انتخابات آینده جذاب است

زیدآبادی: انتخابات آینده جذاب است