مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 05:552021-02-20سياسي

کولبری نگران کننده و همواره مسئله ای دردآور بوده است


معاون اول رییس جمهور به منظور بهره برداری و افتتاح چندین طرح عمرانی و اشتغالزایی، روستایی، دقایقی پیش وارد استان کردستان شد.

- معاون اول رییس جمهور به منظور بهره برداری و افتتاح چندین طرح عمرانی و اشتغالزایی، روستایی، دقایقی پیش وارد استان کردستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز (شنبه) در بدو ورود به فرودگاه سنندج از سوی استاندار کردستان و تعدادی از مدیران ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

وی همچنین در گفت وگو با خبرنگاران، استان کردستان را از استان های پرظرفیت برای توسعه برشمرد و گفت: استان کردستان از منابع عظیم آب و زمین های حاصلخیز برخوردار است و این امر باعث شده که این استان از استان های سرآمد در بخش کشاورزی باشد.

معاون اول رییس جمهور استان کردستان را از استان های مهم مرزی کشور برشمرد و افزود: در مرزهای مختلف استان، طرح های مهمی برای توسعه تجارت در دست اقدام است تا با تکمیل زیرساخت های تجارت مرزی شاهد افزایش تجارت از طریق مرزهای این استان باشیم.

جهانگیری به پدیده کولبری در استان کردستان نیز اشاره و تصریح کرد: کولبری موضوعی نگران کننده و همواره مسئله ای دردآور بوده است که امیدوارم با اجرای مصوبه دولت در خصوص کولبری، شاهد ساماندهی وضعیت فعلی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولبری نگران کننده و همواره مسئله ای دردآور بوده است

کولبری نگران کننده و همواره مسئله ای دردآور بوده است