مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 06:402021-02-20اقتصادي

جهانگیری در سنندج: طرح های مهمی برای توسعه کردستان پیش بینی شده است


جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در این سفر یک روزه به کردستان، با حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، چند طرح را در بخش های مختلف به صورت همزمان افتتاح می کند و عملیات اجرایی چند طرح نیز با حضور وی شروع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون اول رییس جمهوری گفت: طرح های مهمی همچون پتروشیمی و کارخانه لاستیک برای توسعه کردستان پیش بینی شده است و منابع مالی مورد نیاز آنها تامین و قطعی می شود.

اسحاق جهانگیری روز شنبه در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران استان با تاکید بر اینکه زیربناهای مرزهای کردستان باید آماده شود، اظهار داشت: در مرزهای این استان برای توسعه تجارت، کارها و برنامه های مهمی در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه داشتن مرز مشترک با عراق فرصت مطلوبی برای توسعه تجارت در کشور فراهم کرده است، افزود: یکی از دغدغه های ما در مرکز به نحوه جابه جایی کالا در این استان به عبارتی کولبری بر می گردد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه کولبری مسئله ای دردآور است، اضافه کرد: امروز طی جلسه ای گزارش کاملی از اجرای مصوبه ای که دولت برای حل مسئله ریشه ای کولبری داده دریافت می کنم و این مهم پیگیری می شود که چرا علی رغم وجود این مصوبه همچنان شاهد پدیده کولبری در این استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری در سنندج: طرح های مهمی برای توسعه کردستان پیش بینی شده است

جهانگیری در سنندج: طرح های مهمی برای توسعه کردستان پیش بینی شده است