مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 06:402021-02-20اقتصادي

عملیات احداث 2 پروژه صنعتی با 900 میلیون یورو سرمایه گذاری در کردستان اجرایی می شود


عملیات احداث 2 پروژه صنعتی بزرگ پتروشیمی بعثت و تایر رازی با سرمایه گذاری 900 میلیون یورویی با حضور معاون اول رییس جمهوری اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا در جلسه ستاد معاون اول رییس جمهور در سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: یکی از خبرهای خوب برای مردم کردستان سرمایه گذاری در صنعت استان است که امروز 2 تفاهم نامه به امضا می رسد که پروژه های پتروشیمی بعثت و تایر رازی این پروژه ها هستند.

وی افزود: تفاهم نامه اجرایی پروژه پتروشیمی بعثت کردستان امروز با حضور معاون اول رییس جمهور با 790 میلیون یورو سرمایه گذاری در کردستان به امضا رسید.

استاندار کردستان ادامه داد: در صنعت تایرسازی نیز شرکت رازی قرار است سرمایه گذاری در استان انجام دهد که می تواند تحول عظیمی در حوزه صنعت کردستان ایجاد کند.

مرادنیا یادآور شد: برای اجرای این پروژه نیز 4 هزار و 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت می گیرد و می تواند اشتغال بسیاری به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: 315 میلیون دلار تا امروز سرمایه گذاری در صنعت کردستان صورت گرفته و این پروژه ها می تواند تاثیر بزرگی در توسعه صنعتی کردستان داسته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ در سفر یک روزه جهانگیری معاون اول رییس جمهور به کردستان، افتتاح پروژه های مسکن مهر،بهره برداری از پروژه آبیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث 2 پروژه صنعتی با 900 میلیون یورو سرمایه گذاری در کردستان اجرایی می شود

عملیات احداث 2 پروژه صنعتی با 900 میلیون یورو سرمایه گذاری در کردستان اجرایی می شود