مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-20سياسي

دولت به نیروهای کردستانی در پست های مدیریتی بالا توجه کند


رییس مجمع نمایندگان کردستان با اشاره به اینکه کردستان سرشار از نیروی انسانی شایسته است اعلام کرد که مسئله ای که نیاز به اختصاص منابع و بودجه ندارد، - نگاه ویژه دولت به نیروی انسانی کردستان و استفاده از این نیروهای کارکشته در پست های مدیریتی بالای کشور است.

محسن فتحی صبح امروز شنبه (2 اسفند ماه) در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و افتتاح همزمان طرح های عمرانی و اقتصادی که در سالن پیامبر اعظم استانداری، با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد که کردستان همیشه به عنوان یک استان محروم به شمار آمده و این در حالی است که استان پتانسیل های زیادی به خصوص در زمینه کشاورزی دارد که به آن توجه نشده است.

وی افزود که بابت هزینه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج، انتظار داریم از لحاظ تخصیص اعتبار به این پروژه ویژه نگاه شود.

رییس مجمع نمایندگان کردستان تصریح کرد که ظرفیت عمده کردستان در حوزه کشاورزی است و از اراضی پایاب سد سیازاخ 12 هزار هکتار مصوب شده که تخصیص اعتبار آن صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد که تخصیص اعتبار به تصفیه خانه دیواندره از دیگر مطالبات اولویت دار استان است.

فتحی ادامه داد که کریدور شمال غرب از دیگر پروژهای درحال اجرا در کردستان است ولی همچنان مشکل تملک اراضی در آن وجود دارد که امیدواریم تخصیص بودجه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به نیروهای کردستانی در پست های مدیریتی بالا توجه کند

دولت به نیروهای کردستانی در پست های مدیریتی بالا توجه کند