مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-20اقتصادي

شهروند طی دوره ای یکساله جزء سهام های باارزش خواهد بود


شهروند به واسطه توانمندی هایی که دارد، طی یک دوره یک ساله جزء سهام های باارزش و پربازده ای خواهد بود که در عرصه فروشگاهی در صدر تابلو قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، علی محمد وحید کریمی مدیرعامل شهروند  با بیان اینکه شرکت شهروند، هم الزامات یک مجموعه دولتی را دارد و هم با قوانین تجاری روبرو است، اظهار کرد: طبعا در چنین شرایطی مسیر حرکت و روند فعالیت با دست اندازهایی روبرو می شود، امیدوار هستیم با ورود به بازار سرمایه و الزامات خاص و تعریف شده برای نوع بنگاه های اقتصادی، بتوانیم در یک مسیر حرفه ای با قوانین تجاری معین قرار بگیریم.

مدیرعامل شرکت شهروند گفت: آنچه که لازم داریم ریل گذای و تقویت بنیه های زیرساختی است، شهروند به واسطه توانمندی هایی که دارد، طی یک دوره یک ساله جزء سهام های باارزش و پربازده ای خواهد بود که در عرصه فروشگاهی در صدر تابلو  قرار می گیرد، چرا که ریشه و قدمتی که شهروند دارد سرمایه ای است که با اتکا به آن می تواند در مسیر پیش رو با تحولی بزرگ و شکلی تازه در میان رقبا ظاهر شود.

کریمی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهروند خاطرنشان کرد: شرکت شهروند در مسیر یک تحول بزرگ قرار دارد و تحقق آن جز با همت، اتحاد و ید واحد یکایک کارکنان میسر نخواهد بود امیدوار هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروند طی دوره ای یکساله جزء سهام های باارزش خواهد بود

شهروند طی دوره ای یکساله جزء سهام های باارزش خواهد بود