مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 08:152021-02-20اقتصادي

عملیات احداث 2 پروژه صنعتی با 900 میلیون یورو سرمایه گذاری در کردستان آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه ستاد معاون اول رییس جمهور در سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: یکی از خبرهای خوب برای مردم کردستان سرمایه گذاری در صنعت استان است که امروز 2 تفاهم نامه به امضا می رسد که پروژه های پتروشیمی بعثت و تایر رازی این پروژه ها هستند.

وی افزود: تفاهم نامه اجرایی پروژه پتروشیمی بعثت کردستان امروز با حضور معاون اول رییس جمهور با 790 میلیون یورو سرمایه گذاری در کردستان به امضا رسید.

استاندار کردستان ادامه داد: در صنعت تایرسازی نیز شرکت رازی قرار است سرمایه گذاری در استان انجام دهد که می تواند تحول عظیمی در حوزه صنعت کردستان ایجاد کند.

مرادنیا یادآور شد: برای اجرای این پروژه نیز 4 هزار و 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت می گیرد و می تواند اشتغال بسیاری به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: 315 میلیون دلار تا امروز سرمایه گذاری در صنعت کردستان صورت گرفته و این پروژه ها می تواند تاثیر بزرگی در توسعه صنعتی کردستان داسته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ در سفر یک روزه جهانگیری معاون اول رییس جمهور به کردستان، افتتاح پروژه های مسکن مهر،بهره برداری از پروژه آبیاری تحت فشار، آغاز عملیات احداث منطقه ویژه اقتصادی بانه، احداث عملیات اجرایی ساماندهی مرز باشماق مریوان، بهره برداری از 4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث 2 پروژه صنعتی با 900 میلیون یورو سرمایه گذاری در کردستان آغاز شد

عملیات احداث 2 پروژه صنعتی با 900 میلیون یورو سرمایه گذاری در کردستان آغاز شد