مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:102021-02-20سياسي

فائوچی: ترامپ پس از شکست در انتخابات، مبارزه با کرونا را رها کرد


یکی از اعضای ارشد تیم مبارزه با ویروس کرونا در آمریکا گفت، رییس جمهور سابق آمریکا پس از شکست در انتخابات، مبارزه با شیوع ویروس کرونا را رها کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنتونی فائوچی مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در آمریکا گفت، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا پس از شکست در انتخابات، مبارزه با شیوع ویروس ، فائوچی روز جمعه در مصاحبه ای گفت: زمانی که روشن شد به منظور حفظ صداقتم و رساندن پیام صحیح، باید به طور علنی با او (ترامپ) مخالفت می کردم، او کارهایی [علیه من] انجام داد یا اجازه داد کارهایی انجام شود که وحشتناک بودند .

او در ادامه گفت: برای مثال او اجازه داد پیتر ناوارو [مشاور تجاری ترامپ] در روزنامه یو اِس اِی تودی بنویسد تقریباً هرچه گفته ام اشتباه است .

فائوچی افزود، دشمنی های ترامپ او را به هدفی برای هواداران بی محاباتر او تبدیل کرد و تا به امروز مجبورم از مأموران مسلح فدرال استفاده کنم که تمام مدت از من محافظت کنند .

استیو بَنن از نزدیکان ترامپ و مشاور وقت او در امور راهبردی، گفته بود باید سر فائوچی و رییس اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) را سر نیزه زده و دو طرف کاخ سفید نصب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فائوچی: ترامپ پس از شکست در انتخابات، مبارزه با کرونا را رها کرد

فائوچی: ترامپ پس از شکست در انتخابات، مبارزه با کرونا را رها کرد