مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-20دانش

تحصیل بیش از 300 دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه فنی و حرفه ای


مدیر کل دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای از تحصیل بیش از 300 دانشجوی خارجی در آموزشکده و دانشکده های این دانشگاه در سراسر کشور خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، فجر الله طالبی اتویی اعلام کرد: طبق آخرین آمار بیش از 300 دانشجوی خارجی در سال جاری تحصیلی در دانشکده ها و آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای در حال تحصیل هستند که عمدتاً از اتباع کشورهای افغانستان، عراق، پاکستان و لبنان هستند.

وی افزود: نسبت پراکندگی اتباع در مراکز دختران و پسران دانشگاه فنی و حرفه ای یکسان است و این دانشجویان بیش از 50 رشته متنوع در مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

مدیر کل دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای نسبت دانشجویان غیر ایرانی را حدود 3 درصد از کل جمعیت دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام کرد و افزود: افزایش جمعیت دانشجویان بین المللی مشروط به توسعه زیرساخت های پذیرش دانشجویان بین المللی در کلیه مراکز تابعه است.

وی یادآور شد: دفتر بین الملل دانشگاه با توجه به ظرفیت بالای دانشگاه فنی و حرفه ای در این عرصه و نیاز کشورهای منطقه و جهان به آموزش های مهارتی و تربیت نیروی انسانی متخصص، اقدامات گسترده ای برای جذب دانشجویان غیر ایرانی برای تحصیل در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل بیش از 300 دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه فنی و حرفه ای

تحصیل بیش از 300 دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه فنی و حرفه ای